Zabezpiecz miejsce zdarzenia, zadbaj o bezpieczeństwo osób, które uległy wypadkowi. Udziel im niezbędnej pomocy oraz wezwij odpowiednie służby: pogotowie ratunkowe, straż pożarną lub policję. Zgłoś szkodę do Ubezpieczyciela.
Szkodę możesz zgłosić :
W wielu przypadkach stosujemy likwidację uproszczoną, bez oględzin. Jeśli trzeba dokonać oględzin, by ocenić rozmiar zniszczeń, likwidator mobilny skontaktuje się z Tobą telefonicznie najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych. Razem ustalacie dogodny termin i miejsce oględzin.
Gdy pierwsze oględziny nie pozwalają w pełni określić zakresu uszkodzeń, możesz zgłosić kolejne:
Wniosek o dodatkowe oględziny powinien zawierać informacja o zakresie dodatkowych uszkodzeń, numer telefonu do osoby do kontaktu oraz adres postoju pojazdu.
Likwidator kompletuje i weryfikuje niezbędne dokumenty oraz ustala wartość odszkodowania. Weryfikacja pozwala m.in. stwierdzić czy zdarzenie jest objęte odpowiedzialnością Ubezpieczyciela.
Jeżeli nie zgadzasz się z naszym stanowiskiem lub po otrzymaniu decyzji pojawiły się nowe okoliczności, które są związane ze zgłoszoną szkodą, możesz się od niej odwołać. Prześlij odwołanie za pomocą formularza na stronie: www.mtu.pl/obsluga-online.
Odwołanie trafi w ten sposób bezpośrednio do zespołu ekspertów, którzy odpowiedzą na zgłoszenie w ciągu 30 dni a w przypadkach szczególnie skomplikowanych w ciągu 60 dni od dnia otrzymania odwołania.
Dokumenty niezbędne do procesu likwidacji szkody możesz przesłać:
Jeżeli chciałbyś uzyskać informację na jakim etapie jest likwidacja szkody możesz:
Jesteś już klientem MTU?
Chesz przedłużyć polisę?
Chcesz kupić polisę on-line?
Szukasz nowego ubezpieczenia?
lub
Kup na mtu24.pl